Onze op maat gemaakte programma’s versterken de boodschap die je met je event wilt overdragen en maken een echte verbinding met jouw publiek. Jullie voorzien ons via een briefing van alle informatie en wij gaan op zoek naar de humoristische kant van de strategie, branche, campagnes en eventueel ook collega’s. Wij combineren deze op maat gemaakte sketches met scherpe, interactieve improvisaties. De wervelende shows van Boom Chicago trekken de aandacht, versterken jouw boodschap en creëren een blijvende indruk.
Geweldige hosts maken het verschil en onze Engels sprekende MC’s behoren tot de beste. We zorgen voor een goede balans tussen een grappige en een serieuze insteek om te zorgen dat de doelen van het event bereikt worden.
Organiseer je een conferentie? Met onze scherpe humor zijn we op verschillende momenten van het programma inzetbaar. We zorgen ervoor dat het publiek met veel energie actief blijft deelnemen, we kunnen programma onderdelen introduceren en zelfs de sceptici in de zaal meekrijgen.
Dit zijn diverse rollen die wij invullen tijdens conferenties:
- We beginnen met een energizer die zorgt dat het publiek meteen alert aan het programma begint.
- We faciliteren interactieve oefeningen die aansluiten bij de thema’s en doelen van de bijeenkomst.
- We leiden plenaire of break out sessies.
- We leiden brainstorm sessies.
- We verzorgen interviews en paneldiscussies.
- We coachen sprekers en helpen bij het vormgeven van hun presentaties
- We sluiten de dag af met een op maat gemaakte wrap up waarin zelfs elementen van de dag zelf verwerkt kunnen worden, zodat jouw boodschap ook na afloop nog top of mind blijft.
Hoe eerder we bij de voorbereidingen betrokken worden hoe beter we van dienst kunnen zijn bij de ontwikkeling en uitvoering van het programma.
COMEDY ROAST
Deze compleet op maat gemaakte act neemt jouw branche en de ontwikkelingen daarin op de hak. Of het nu gaat om medewerkers, relaties, projecten of de strategie, we kijken met een komische blik naar alles wat er speelt. We steken op een respectvolle manier de draak met thema’s en onderwerpen die relevant zijn voor jouw evenement. Zo vieren we jullie success door belangrijke mijlpalen te markeren en opmerkelijke prestaties uit te lichten … Of we kunnen gewoon grappen maken over je baas en hem laten betalen voor het hele event.
-
De Opdracht: Na zeven jaar zelf een kleinschalig event te hebben georganiseerd, was Topcon EMEA er aan toe om hun jaarlijkse driedaagse Topcon Xperience event naar het volgende niveau te tillen qua reuring en impact. Daarnaast was het de bedoeling om de Een bijkomend doel was om het aanwezige publiek van werknemers en zakelijke partners aan te moedigen hun verhalen te vertellen en meer trots te zijn op hun successen. Daartoe werden de Topcon-awards voor het eerst ingevoerd.
De Uitvoering: Boom Chicago modereerde het driedaagse evenement in Cannes en schreef de inhoud voor de bijeenkomst op maat. De prijsuitreiking na het diner was een hoogtepunt van het event, net als de spetterende afslutiing van de conferentie. Vanwege ons improvisatievermogen konden we het publiek, tijdens problemen met de techniek, vermaken totdat de situatie weer opgelost was en de CEO aan zijn inspirerende speech kon beginnen.
De Reactie:“Boom Chicago was een groot succes! Ze voegden zoveel toe en zonder hen zou het lang niet zo succesvol zijn geweest. Ik kijk uit naar volgend jaar! ”– Heleen Konermann, Channel Events Manager EMEA – Topcon
Wat er Daarna Gebeurde: Topcon boekte ons het jaar daarna weer, maar nu al seen volledige partner voor de ontwikkeling van het programma dat ook een herstructurering van hun Europese activiteiten omvatte. Hoogtepunten waren een geweldige prijsuitreiking en een één op één interview van 45 minuten met CEO Ray O’Connor. Het evenement was nog succesvoller dan het jaar daarvoor, waarbij Boom Chicago de hoogste deelnemerswaardering van het hele evenement kreeg. ‘Vorig jaar waren jullie geweldige gastheren. Dit jaar waren jullie echte insiders. Heel erg bedankt! ’Uli Hermanski, Chief Marketing Officer, Topcon
-
De Opdracht: Mercedes-Benz organiseerde een eindejaarsevenement voor werknemers en belanghebbenden om een succesvol jaar te vieren en nieuwe auto-innovaties en een nieuw model vrachtauto aan te kondigen. Het was belangrijk om de juiste toon te gebruiken, het publiek te vermaken en te informeren en te zorgen dat de CEO met plezier op het event terug zou kijken.
De Uitvoering: We verdiepten ons in het bedrijf door sleutelfiguren binnen de orgnaisatie te interviewen. Op basis van deze briefing creëerden we het op maat gemaakt materiaal. Een van de meest geliefde sketches was een Mercedes Benz Christmas Carol en een sketch waarin de kerstman beloofde de nieuwe vrachtwagen aan alle ‘goede jongens en meisjes’ te leveren … toen die eindelijk klaar was.
De Reactie: “Ik kijk nog steeds met veel plezier terug op ons evenement in december! Jullie waren geweldig!”- Martyn Fuite, communicatiemanager Mercedes-Benz Trucks
Saskia is happy to tell you more, send her an e-mail at saskia@boomchicago.nl. Do you prefer to be contacted? Fill in the form below.